Friday, October 16, 2015

ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာဆရာဆရာမမ်ားအဖြဲ႕ခ်ဳပ္၏ ကမၻာ့ဆရာမ်ားေန႕သ၀ဏ္လႊာ

ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာဆရာဆရာမမ်ားအဖြဲ႕ခ်ဳပ္၏ ကမၻာ့ဆရာမ်ားေန႕သ၀ဏ္လႊာ 


ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာဆရာဆရာမမ်ားအဖြဲ႕ခ်ဳပ္၏ ကမၻာ့ဆရာမ်ားေန႕သ၀ဏ္လႊာ
ေအာက္တိုဘာလ ၅ ရက္ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္
၁။ ၂၀၁၅ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာ ၅ ရက္ေန႕တြင္ က်ေရာက္ေသာ ကမၻာ့ဆရာမ်ားေန႕အား ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာဆရာ၊ ဆရာမမ်ားအဖြဲ႕ခ်ဳပ္မွ ၾကိဳဆိုဂုဏ္ျပဳလိုက္ပါသည္။
၂။ ကမၻာ့ဆရာမ်ားေန႕၏ေဆာင္ပုဒ္မွာ Empowering Teachers, Building Sustainable Societies (လူမႈအသိုင္းအ၀ိုင္း စဥ္ဆက္မျပတ္ဖြံ႔ျဖိဳးဖို႕ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို အားျဖည့္စ႔ို) ျဖစ္ပါသည္။ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံ ဖြံ႕ျဖိဳးေရးအတြက္ အဓိကအခ်က္သည္ ပညာေရးက႑၏ ေမာင္းႏွင္အားျဖစ္ေသာ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို အားျဖည့္ေပးရန္ျဖစ္ပါသည္။
၃။ အဖက္ဖက္မွ အနစ္နာခံကာ ပညာေရးဖြံ႕ျဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ အားစိုက္လုပ္ေဆာင္ေနၾကေသာ ျမန္မာ့ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၏ လူမႈဘ၀ႏွင့္ ပညာရပ္ စြမ္းရည္မ်ားကို ျမွင့္တင္ေပးရန္ အေရးတၾကီး လိုအပ္ေနျပီျဖစ္ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ျမန္မာ့ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၏ နိမ့္က်ေနေသာ လူမႈဘ၀ႏွင့္ စြမ္းရည္မ်ားကို ျမွင့္တင္ေပးႏိုင္မည့္ အစီအစဥ္မ်ားအား ႏိုင္ငံဖြံ႕ျဖိဳး တိုးတက္ေရးအတြက္ လုပ္ေဆာင္သည့္အေနျဖင့္ အေလးအနက္ထား လုပ္ေဆာင္ရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာဆရာ၊ ဆရာမမ်ားအဖြဲ႕ခ်ဳပ္မွ တိုက္တြန္းလိုက္ပါသည္။
၄။ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္သည္ ျမန္မာ့ပညာေရးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈ၏ ထူးျခားေသာ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ျဖစ္ပါသည္။ ပညာေရးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈအတြက္ ဆရာ၊ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ျပည္သူတို႕ လက္တြဲေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါသည္။ သို႕ေသာ္ ႏိုင္ငံဖြံျဖိဳးတိုးတက္ေရးအလို႕ငွာ ပါ၀င္လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကေသာ ဆရာ၊ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ျပည္သူအခ်ို႕သည္ ၀မ္းနည္းဖြယ္ရာ ဖမ္းဆီးခ်ဳပ္ေႏွာင္ခံခဲ့ရသျဖင့္ ဒီမိုကေရစီပညာေရးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈကို အက်ည္းတန္ ေစခဲ့ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ဖမ္းဆီးခံခဲ့ရေသာ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ျပည္သူတို႕ကို အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးအလို႕ငွာ အျမန္ဆံုးလႊတ္ေပးရန္ ျပည္ေထာင္စု သမၼတျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ အစိုးရအဖြဲ႕အား တိုက္တြန္းလိုက္ပါသည္။
၅။ ၂၀၁၅ ႏို၀င္ဘာလတြင္က်င္းပမည့္ ေရြးေကာက္ပြဲကိုလည္း အဖ်က္ပေယာဂကင္းရွင္းၿပီး လြတ္လပ္၍ တရားမ်ွတစြာ က်င္းပႏိုင္ေရး စီမံေဆာင္ရြက္ ေပးႏိုင္ရန္အတြက္လည္း ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ အစိုးရအဖြဲ႕အား ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားအဖြဲ႕ခ်ဳပ္မွ ေလးေလးနက္နက္ တိုက္တြန္း လိုက္ပါသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာဆရာဆရာမမ်ားအဖြဲ႕ခ်ဳပ္

No comments:

Post a Comment